یکی از عوامل موفقیت کسب و کار ها ایجاد یک رابطه با مشتریان است بطوریکه مدام در موردش صحبت شود. آیا برای اینکار محیطی بهتر و راحتتر از شبکه های اجتماعی می شناسید؟در این فضاها شما می توانید بصورت آنلاین با مشتریان در تعامل باشید. در واقع همه می دانیم که این یک فرصت استثنائیست و باید برباییمش اما گاهی نمی دانیم چطور اینکار را انجام دهیم. در ادامه راهکارهایی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

چند راهکار در شبکه های مجازی برای کسب و کار ها

شبکه اجتماعی

زمانیکه از سوشال مدیا صحبت می شود چیز های زیادی به ذهن می آید. اما این توصیه ها را حتما جدی بگیرید:

۱-صبور باشید. اگر در حال حاضر وقت اضافه و آزاد خود را به فضای مجازی اختصاص می دهید، باید روش کارتان تجدید نظر کنید. برای حضور در این عرصه حتما باید، استراتژی و نظم داشته باشید و آمرا بعنوان یک سرمایه گذاری و بخش جدیدی در کسب و کارتان در نظر بگیرید.

همچینی انتظار نداشته باشید فالور های شما در شبکه های اجتماعی در یک شبه رشد کنند. ابنگونه نیست که به محض اینکه کار را آغاز کردید با اتقبال پرشمار طرفداران مواجه شوید. شما باید زمان صرف کنید. این زمان انتظار دقیقا بعد از ایجاد پیج و پروفایل آغاز می گردد و در اینجا اهمیت بخش دوم مطرح می شود:

۲- برای مخاطبانتان محتوای مناسب بسازید. مطمئن شوید که مطالب شما برای ارسال شدن به دوستان یا به اشتراک گذاشتن مفید هستند. به عبارت دیگر محتوای شما باید مفید بوده و ارزش زمانی که برای آن گذاشته می شود را داشته باشد.

این درست نیست که بگویید من چیزی برای ارائه در این حوزه ندارم. اگر شما در کارتان خوب هستید قطعا تصاویر، فیلم ها یا دستورالعمل هایی دارید که می تواند برای اهل فن بسیار مفید باشد. نیازی نیست هرروز پست جدید بگذارید، فقط چیزهایی که مایه فخر شما هستند و شما را متمایز می کنند نشان دهید.

۳- بطور منظم پست بگذارید. یکی از چیزهایی که در دیده شدن در شبکه های اجتماعی اهمیت بالایی دارد، تداوم کار است.اما سوال اینجاست که چه چیزهایی برای ارسال شدن مناسب هستند؟ خب باید گفت که هر پلاتفورم و شبکه اجتماعی اقتضائات خاص خودش را دارد.

بعنوان مثال اجازه می دهد تا یک محتوا با فرمت های گوناگون مانند عکس، فیلم، نوشته و … به اشتراک گذاشته شود. از طرفی دیگر پلاتفرم هایی مانند توییتر برای برقرار بحث و تاپیک که باعث درگیر کردن مخاطب می شوند عالی هستند. یا اگر در ایجاد محتوا با فیلم و عکس توانمندید، کجا بهتر از اینستاگرام؟

برای ما بنویسید شما از عواملی را در رشد کسب و کار با استفاده از شبکه های اجتماعی موثر می دانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید

اسکرول به بالا