برای بسیاری از فاکتور های یک سایت خوب نمی توان از عدد استفاده کرد. بعنوان مثال در مورد سئو هزاران فاکتور می توان بیان کرد. حتی گوگل نیز بارها عنوان نموده است که شما باید بر محتوا تمرکز نمایید. پس از بروز رسانی های متعدد در الگوریتم گوگل پاسخ اکثر کسانی که رنکشان را از دست می دهند یکسان است: همیشه شما مقصر نیستید، گاهی سایت های دیگر در آن جستجو بهتر از شما عمل می کنند. با اینحال بهترین کار تمرکز بر کیفیت کلی وبسایت می باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟

بسیاری از مردم در تلاشند تا با استفاده از دستورالعمل های کیفیت سنجی، عیار محتوا و سایتشان را مشخص کنند. اگرچه تمام گفته های گوگل وحی منزل نیست اما در این مورد حق کاملا با آنهاست: باید محتوا بهبود مستمر داشته باشد. در ادامه برخی موارد این بهبود مستمر برای داشتن یک وبسایت خوب را بررسی می کنیم:

  1. وبسایت شما باید بازدید کننده را به هدفش برساند و او از این بازدید احساس رضایت کند. سوال اینجاست که ایا مخاطبتان را می شناسید؟ چرا شخصی باید به سایت شما بیاید و با شما کار کند؟ متاسفانه اینگونه نیست که به محض باز کردن سایت مشتری ها به شما هجوم آورند. باید در ابتدا هدف وبسایت را تعیین کرده و مشخص کنید که اکثر بازدیدکنندگان به چه قصدی وارد سایت می شوند و تلاش کنید تا آن موارد را در دسترس بگذارید.
سایت وبسایت خوب
  1. وبسایت شما باید از نظر فنی قوی باشد. یک سایت خوب باید برای خزنده ها در دسترس باشد تا موتور های جستجوگر بتوانند راحت محتوای آنرا ایندکس کنند. یک سایت خوب نباید ارور های زیادی داشته باشد و باید با سرعت بالایی از سراسر دنیا باز شود. سئو فنی واقعا مهم است با اینحال می توانید با رعایت موارد پایه و ابتدایی همیشه از خزنده ها جلوتر باشید.
سایت وبسایت خوب
  1. سایت خوب می تواند مستقیما با موتور های جستجو صحبت کند. در مقاله استراکچرد دیتا یا داده ساختار یافته چیست بطور کامل و دقیق توضیح دادیم که چگونه می توان محتوای وبسایت را برای موتور های جستجوگر قابل خواندن کرد. محتوا باید برای همخوان شدن با عبارت جستجو شده آماده شده باشد و موضوع تصاویر و ویدئو ها برای موتور جستجو مشخص باشد.
سایت وبسایت خوب
  1. وبسایت خوب با موبایل سازگار است یا بهتر از آن برای موبایل طراحی شده است. در سال های اخیر ترافیک اینترنت موبایل ها روز بروز افزایش یافته است. اگر سایت شما در موبایل خوب نشان داده نمی شود متاسفانه مورد اقبال بازدیدکنندگان و خزنده های موتور های جستجوگر قرار نمی گیرد.
سایت وبسایت خوب

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و سئو در مشهد با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید

اسکرول به بالا