چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟

خانه » مجله گلدن‌بایت » چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟
چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم

اگر از مدیران بازرگانی و یا تجار بپرسید بزرگترین خواسته آنها چیست، خواهند گفت مشتری بیشتر! در تجارت های الکترونیک و آنلاین هم ترافیک بالای سایت مشابه همین خواسته است. راه های زیادی برای اینکه ترافیک سایت را افزایش دهیم، وجود دارند که در این پست برخی از آنها را بررسی خواهیم نمود.

شبکه های اجتماعی:

اینکه یک محتوای عالی داشته باشیم و امیدوار باشیم مخاطب آن را بیابد کافی نیست. باید فعالیت را افزایش داده و آن را تا جلو چشمان مخاطب هدفتان برسانید. برای چروموت کردن محتوا کانال ها و رسانه های اجتماعی بهترین هستند. معمولا برای رسانه های B2B لینکد این و برای B2C ها اینستاگرام، فیس بوک، آپارات، یوتیوب و … بسیار مناسب هستند. نحوه تخصصی استفاده از شبکه های اجتماعی را در مقاله چگونه شبکه های اجتماعی را برای رشد کسب و کارمان بخدمت بگیریم؟ بررسی نموده ایم.

بهینه کردن برای متور های جستجوگر (سئو)

محتوای خود را بر اساس اولویت های خزنده های موتور های جستجوگر مرتب کنید. اجازه دهید محتوای شما توسط آنها ایندکس شده و بعنوان یک نتیجه قابل اتکا به شخصی که به دنبال آن می گردد معرفی شود. نکات ریزی مانند توضیبحات متا، استاندارد تصاویر، کپی نبودن محتوا و .. را رعایت نمایید. مقاله ویژگی های یک وبسایت خوب با معیار های گوگل قطعا در این مورد به شما کمک خواهد کرد.

لینک های داخلی را جدی بگیرید.

اینکه از سایت های دیگر برای محتوا لینک بگیریم و یا محتوایی منتشر کنیم تا دیگران از آن استفاده نموده و برای ما لینک ایجاد کنند عالیست، اما کافی نیست. زمانیکه خزنده گوگل وارد وبسایت شما می شود از طریق لینک های داخلی متوجه اهمیت هرکدام از محتواهایتان خواهد شد پس برای اینکه ترافیک سایت را افزایش دهیم باید آن را در یک شبکه متصل به هم از محتوا های عالی و مرتبط قرار دهید. در این مورد مقاله لینک های داخلی وبسایت چقدر مهم هستند؟ را از دست ندهید.

مصاحبه را دست کم نگیرید

قطعا باورتان نمی شود که مردم چقدر در انتظار چنین فرصتی هستند. با بزرگان صنعت و افراد نسبتا شناخته شده حرفه خود تماس بگیرید و آنها را به مصاحبه دعوت نمایید. مردم عاشق شنیده شدن هستند و قطعا خوشحال خواهند شد تا سفره دل برشما بگشایند. این مصاحبه ها افراد را برای خواندن مطالب وارد سایت شما خواهد نمود و ترافیک را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟

سئو در مشهد

سفارش طراحی وب سایت

وبسایت خود را برای موبایل ها بهینه کنید.

ن زمانیکه مردم با PC ها به وبگردی می پرداختند سپری گشته است و اکنون اکثر مردم با موبایل از ابنترنت استفاده می کنند. مهم نیست که سایت شما چقد زیبا و یا از نظر محتوا عالی باشد، اگر در تلفن های همراه به خوبی نشان داده نشود مخاطب را به سراغ رقبا خواهد فرستاد. ابزار Mobile Friendly Test گوگل در ایبن مورد بسیار کمک کننده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید

پیمایش به بالا