چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟

خانه » مجله گلدن‌بایت » چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟

بیایید قبل از این که به بگوییم چطور در صفحه اول گوگل باشیم بررسی کنیم که چرا باید در صفحه اول گوگل باشیم؟

امروزه گوگل پر کاربردترین موتور جستجو در جهان و البته ایران است. واقعیت این است که گوگل هیچگاه چنین آماری را منتشر نمی کند. اما متخصصان تخمین می‌زنند که کابران گوگل در هر دقیقه حدود ۴ میلیون جستجو در آن انجام می‌دهند. به این معنی که هر دقیقه ۴ میلیون نفر بطور قطع نتایج صفحه اول را می بینند. جالب است بدانید به صورت تخمینی حدودا ۷۰ درصد از کاربران، وقتی در گوگل جستجو می‌کنند صفحه را به پایین اسکرول نمی کنند. قرار گرفتن در برگه اول گوگل اهمیت زیادی دارد و علاوه بر آن سه خط ابتدایی جستجوی گوگل نیز بسیار پر اهمیت است.

فکر می‌کنم تا اینجا خیلی خوب اهمیت بودن در برگه اول را متوجه‌شده باشید.نکته مهم این است که گوگل چگونه این صفحات را انتخاب می کند؟ و مهمتر از آن اینکه آیا ما ما هم می توانیم وب سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهیم؟

آیا همه سایت ها می توانند در صفحه اول گوگل باشند؟

بله برای تمام وب سایت ها این امکان وجود دارد. اما بدانید که اصلا کار سختی نیست. بخصوص پس از همگیری کرونا کسب و کارهای اینترنتی بسیار افزایش یافتند. به همین دلیل در هر حوزه ای وب سایت های زیادی هستند که رتبه گرفته اند و برای حفظ آن هزینه می کنند. با اینحال رسیدن به صفحه اول غیر ممکن نسیت. هنوز هم در هر حوزه ای عبارات کلیدی زیادی وجود دارند که می توانید برای آنها برنامه ریزی کنید. رسیدن به صفحه اول گوگل تغییر بسیار مهمی در کار شما ایجاد خواهد نمود.

چرا باید به صفحه اول گوگل برسیم؟

افزایش کلیک و بازدید کننده

اینکه اکثر کلیک ها صفحه اول جذب می کند، کاملا طبیعب و مشهود است. می گویند هیچ جا برای مخفی کردن اشیا بهتر از صفحه دوم گوگل نیست! با اینحال حتی در همان صفحه اول هم کلیک ها بطور نا عادلانه ای توزیع می شوند. 36 درصد افراد پس از نمایش نتایج وارد اولین سایت می شوند. این عدد برای دومین سایت این عدد 12 درصد است.

هویت برند شما تقویت می شود.

قرارگرفتن در صفحه اول گوگل مستلزم ایجاد منظم محتوای باکیفیت است. محتوایی که گوگل تشخیص دهد نیاز جستجوگران را براورده می کند. این کار اعتماد خوبی را برای وب سایت شما ایجاد می کند. این نوشتن منظم برای شما نیز فواید زیادی دارد. شما وادار می شوید تا بطور منظم در مورد صنعتتان بنویسید. باید در مورد آخرین بروزرسانی های صنعتتان بنویسید. بدین شکل به مرور به یک مرجع تبدیل خواهید شد.

سرعت فروش شما افزایش می یابد.

امروزه مشتریان در میان انتخاب ها احاطه شده اند. همچنین به ابزارها و اطلاعات جدید نیز دسترسی دارند. آنها برای دسترسی به این انتخاب ها، اطلاعات و ابزار از موتور های جستجو استفاده می کنند. حضور در صفحه اول آنها را به شما بسیار نزدیک می کند.

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

گوگل به دو روش سایت ها را برای صفحه اول انتخاب می کند. که در ادامه هر دو روش را توضیح می‌دهیم.

روش اول: بررسی محتوا و ارزش وب سایت

در این روش مولفه‌های زیادی توسط خزنده گوگل بررسی می‌شود. سپس وب سایت های ایندکس شده با توجه به الگوریتم های گوگل رتبه بندی و به نمایش در می‌آیند. برخی از این مولفه‌ها عبارتند از:

  • کمیت و کیفیت نوشته‌های وب سایت
  • بازه زمانی بروزرسانی و انتشار مطالب یا بهتر بگوییم تعداد پستی که در روز، هفته یا ماه منتظر می‌کنید
  • تعداد دفعاتی که وب‌سایت‌های دیگر به وب سایت شما لینک دهی کرده‌اند
  • زمانی که کاربران برای مطالعه و دیدن محتوی صفحات وب شما صرف می‌کنند
  • خاص بودن و کپی نبودن محتوا نوشته‌ها
  • وجود تصاویر، ویدیوها و فایل‌های صوتی با کیفیت و منحصر به فرد در وب‌سایت
چطور و چگونه صفحه اول گوگل باشیم؟
چگونه صفحه اول گوگل باشیم؟

روش دوم: تبلیغات در صفحه اول گوگل از طریق گوگل ادز

کمپین های تبلیغاتی گوگل کمی پیچیده هستند. خیلی خلاصه به این شکل است که شما ابتدا کلمات هدف خود را تعیین می‌کنید. سپس مبلغ مشخصی را به گوگل برای نمایش وب سایت خود در برگه اول گوگل پرداخت می‌کنید. و به گوگل می‌گویید برای هر کلیک چه مبلغی را حاضر هستید بپردازید. گوگل با توجه به مبلغی که رقیبان شما حاضرند پرداخت کنند شما را در برگه اول یا دوم گوگل نمایش خواهد داد. این هزینه برای جایگاه شما نیست.به ازای هر کلیک کاربر و انجام عملیاتی مانند خرید، مقداری هزینه مشخص از شارژ شما کم خواهد شد. شما می‌توانید با بالا بردن مبلغ پرداختی در ازای کلیک یا خرید جایگاه خود را نسبت به رقبا ارتقا بخشید.

زمانیکه از این سرویس انتخاب می کنید، اینکه شارژ شما چطور استفاده شود کاملا با مدیریت شما اتفاق می افتذ. متقاضی تبلیغات گوگل بطور کامل مشخص می کند که در صورت جستجو شدن چه عباراتی و در ازای چه کلیک هایی هزینه برایش اعمال شود. برای کنترل مخارج خود، به سادگی یک بودجه روزانه تعیین کنید. Google از این بودجه برای محاسبه هزینه های شما در مدت زمان یک ماه استفاده می کند. شما هر روز متوجه نوساناتی در هزینه خواهید شد، اما در پایان ماه، هزینه کلی شما در حد بودجه ای است که تعیین کرده اید.

کمپین های تبلیغاتی گوگل میانبر کوتاه مدت برای رسیدن به صفحه اول گوگل
کمپین های تبلیغاتی گوگل میانبر کوتاه مدت برای رسیدن به صفحه اول گوگل

ایرادات گوگل ادز

همه چیز جنبه منفی دارد و گوگل ادز نیز از این قاعده مستثنی نیست. اول و مهمتر از همه، یادگیری نحوه یافتن کلمات کلیدی مناسب لزوما آسان نیست. شما به راحتی می توانید پول و زمان زیادی صرف عبارات کلیدی نامناسب کنی. اگر کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب نکنید، ممکن است تبلیغات شما توسط افراد اشتباه دیده شود یا اصلا دیده نشوند.

شما همچنین باید در مورد کلمات کلیدی منفی، نحوه کارکرد مناقصه، نحوه ایجاد تبلیغات تاثیرگذار و صفحات فرود بیاموزید. همچنین بتوانید زمان خود را برای نظارت بر تبلیغات خود صرف کنید و در صورت نیاز آنها را تغییر دهید. همچنین فراموش نکنید که هنگامی که از خرج کردن پول در تبلیغات گوگل خودداری می کنید، همه آن کلیک های جدید از بین می روند. با سئو، ممکن است دیدن نتایج بیشتر طول بکشد، اما با گذشت زمان ترکیب می شوند.

چگونه با سئو به صفحه اصلی گوگل بیاییم؟

برای این کار دو راه وجود دارد. بعنوان راه ساده و پر هزینه می توان از تبلیغات گوگل استفاده نمود. در این روش تا زمانی که شما از رقیبان خود برای کلمات هدفتان بیشتر پرداخت کنید در برگه اول گوگل خواهید بود. و تا زمانی که شارژ پولی شما وجود داشته باشد از گوگل ورودی دریافت خواهید کرد.

صفحه اول گوگل

روش کم هزینه تر که نتایج طولانی تری به دنبال دارد استفاده از تکنیک های سئو است. به این شکل که وب‌سایت با توجه به الگوریتم های گوگل بهینه شود. آنگاه با تولید محتوی خوب بعنوان یک وب سایت ارزشمند شناسایی می گردد. گوگل همواره وب‌سایت‌هایی که محتوی خوبی ارائه می‌کنند را به جستجو گران نمایش خواهد داد.

چگونه بفهمیم باید با چه کلماتی درصفحه اول گوگل باشیم؟

این کار بسیار مهم تحقیق عبارت کلیدی یا Keyword Research نام دارد.گوگل بخشی از اطلاعات خود را بطور رایگان در اختیار افراد قرار می دهد. سرویس‌های گوگل ترندز تعداد جستجو عبارات مختلف را در شهر‌ها و کشورهای مختلف نشان می‌دهد. با اینحال این اطلاعات در عین مفید بودن بسیار کلی هستند و برای بررسی بیشتر شما به ابزار های بیشتری مانند keywordtool.io نیاز دارید.

چطور و چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

کلمات کلیدی مناسب ما چه ویژگی هایی دارند؟

با وب سایت شما مرتبط باشد: گوگل محتوا را از نظر ارتباط رتبه بندی می کند. اینجاست که مفهوم هدف جستجو مطرح می‌شود. محتوای شما تنها در صورتی برای یک کلمه کلیدی رتبه‌بندی می‌شود که نیازهای جستجوگران را برآورده کند. علاوه بر این، محتوای شما باید بهترین منبع برای پرس و جو باشد. به هر حال، چرا گوگل محتوای شما را در صورتی که ارزش کمتری نسبت به سایر محتوای موجود در وب ارائه می دهد، رتبه بالاتری بدهد؟

اعتبار سایت شما چقدر است؟ گوگل به منابعی که معتبر می داند اهمیت بیشتری می دهد. اگر در این فضا به عنوان معتبر شناخته نمی‌شوید، یا اگر SERP یک کلمه کلیدی با منابع سنگینی که نمی‌توانید با آنها رقابت کنید (مانند Forbes یا The Mayo Clinic) بارگیری می‌شود، شانس کمتری برای رتبه‌بندی دارید، مگر اینکه محتوای شما استثنایی باشد. بنابراین توصیه می کنیم ابتدا کار را با عبارات کلیدی طولانی تر آغاز نمایید. سپس به مرور با افزایش بازدید و ترافیک برای گوگل بعنوان یک منبع معتبر شناخته خواهید شد و می توانید کلمات پررقابت تری را انتخاب نمایید.

حجم: مطمئن شوید عبارتی را انتخاب می کنید که در بازه های زمانی به تعداد قابل توجهی جستجو می شود. اگر با عبارتی در صفحه اول گوگل و یا حتی خط اول گوگل باشید که جستجو های کمی دارد انگار در شهر ارواح مغازه ای تاسیس کرده اید. البته بحث مهم اینجاست که بتوانید سود هر بازدیدکننده از طریق آن عبارت را تخمین بزنید. بعنوان مثال افرادی که ((حفاری اکتشافی با دستگاه پودری)) را جستجو می کنند بسیار کم هستند اما قطعا به دنبال پیمانکاری برای اکتشاف قطعی در معدن خود هستند. بنابراین اینجا هربازدید کننده مساویست با یک قرارداد بلقوه! (در مورد کلمات کلیدی بیشتر بخوانید)

چگونه با هزینه کم در صفحه اول گوگل باشیم؟

برای این کار باید در مورد خزنده گوگل و الگوریتم های امتیاز دهی و انتخاب وب سایت ها اطلاعات زیادی داشته باشید. از آنجا که این محاسبات و کد ها با سرعت زیادی تغییر می کنند هیچکس نمی تواند ادعا کند که روش ها را بطور کامل بلد است.گوگل برای وب سایت‌هایی که مطالب کاربر پسند را تولید می‌کنند ارزش زیادی قائل است. از طرفی کپی کردن محتوی بدون ذکر منبع را خیلی مورد پسند نمی‌داند . یک نوشته خوب نیاز کاربر را رفع می‌کند و به سوالاتش پاسخ می‌دهد و باعث می شود او زمان مشخصی را در وب سایت شما صرف مطالعه کند.

آنچه در مسیر ارائه مناسب یک محتوای عالی به شما کمک خواهد کرد استفاده از فونت مناسب، تصاویر، ویدئو ها، طراحی حرفه ای و جلوه های بصری مناسب وب سایت شماست. در ادامه برخی مسائل فنی مانند سرعت وب سایت، فرمت تصاویر و ویدئو ها، کد های جاوا،CSS و HTML، نوع CMS و… مسائل نیز اهمیت زیادی دارند.

تولید محتوای ارزشمند راهی برای رسیدن به صفحه اول گوگل

محتوا برای سئو بسیار مهم است. بدون آن موتورهای جستجو اطلاعات کافی برای فهرست بندی صحیح صفحات شما و کمک به رتبه بندی شما نخواهند داشت. اگر استراتژی سئوی قوی نداشته باشید، صفحات وب سایت شما هرگز دیده نمی شوند. آنها فقط به صورت آنلاین و بدون بازدیدکننده زندگی می کنند. محتوا اعتبار شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد. آنها نیز ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت کرده و افراد را تشویق به خرید محصولات یا خدمات شما می‌کنند. با سرمایه گذاری در محتوای سئو، می توانید ارزش واقعی را به نتیجه کسب و کار خود اضافه کنید.

محتوای مناسب سئو چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای نوشتن محتوای سئو، باید چند نکته اساسی را بدانید:

طول محتوا: قطعات محتوای طولانی‌تر (1000 کلمه) در موتورهای جستجو رتبه بهتری دارند. با این حال، کوتاه نگه داشتن پاراگراف ها در پست های وبلاگ و سایر محتوای وب سایت مهم است. پاراگراف ها را در 1-2 جمله یا حداکثر 3-4 جمله تقسیم کنید.

خوانایی: گوگل محتوایی را ترجیح می دهد که سطح خواندن مشخصی داشته باشد. متونی که خوانندگان درک آن را راحت تر داشته باشند بهتر هستند.

قالب بندی: نحوه قالب بندی نوشته های خود نقش مهمی در سئو دارد. استفاده از سرفصل ها در طول مقاله به خواننده کمک می کند تا محتوا را بهتر هدایت کند. استفاده از نقطه گلوله به شما امکان می دهد تا مواردی را که خواننده باید به آنها توجه کند آسان تر فهرست کنید. مطمئن شوید که تصاویر بصری برای تجزیه بیشتر محتوا دارید.

کلمات کلیدی: برای کشف کلماتی که بیشتر توسط کاربران جستجو می‌شوند، ما به تحقیقات کلمات کلیدی تکیه می‌کنیم. کلمات کلیدی به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بفهمند محتوای شما در مورد یک موضوع خاص است. آنها همچنین می توانند به شما بگویند که به طور خاص در مورد چه چیزی بنویسید.

اشتباهات رایج در تولید محتوا سئو

هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه: موثرترین کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی (بین 3-5 کلمه) هستند که حجم جستجوی بالایی دارند اما رقابت کمی دارند. اگر به دنبال کلمات کلیدی با رقابت بالا هستید، احتمالاً تلاش های شما بی نتیجه خواهد بود.

استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد: تمرکز بریک کلمه کلیدی برای هر صفحه از وب سایت شما ایده آل است. با این حال، مطمئن شوید که صفحه را با این کلمه کلیدی پر نمی کنید، در صورت انجام این کار، گوگل شما را جریمه می کند. به جای حفظ چگالی کلمه کلیدی معقول، تعدادی ابزار رایگان برای بررسی چگالی کلمات کلیدی آنلاین وجود دارد.

محتوای تکراری: گوگل برای محتوای اصلی ارزش قائل است و به محتوای کپی شده یا تکراری اهمیتی نمی دهد. اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما با در نظر گرفتن این موضوع ایجاد‌شده‌است.

برچسب‌های عنوان SEO: این تگ ها به گوگل کمک می کنند تا بفهمد یک صفحه در حال خزیدن در وب سایت شما چیست. اطمینان حاصل کنید که برچسب‌های عنوان و توضیحات با کلمات کلیدی استراتژیکهمخوانی دارند.

لینک سازی و ارجاع به منبع

زمانی که گوگل شروع به کار کرد، روش آن‌ها برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در جستجو عمدتاً بر اساس تعداد پیوندهایی بود که یک صفحه وب داشت. مفهوم اصلی این بود که هر چه یک صفحه وب لینک های بیشتری داشته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که صفحه وب محتوای خوبی داشته باشد. اساساً، پیوندهای وب‌سایت‌های شما رأی محبوبیت هستند. هر چه رأی‌های بیشتری کسب کنید، در Google محبوبتر خواهید بود. اما تمام ماجرا این نیست.

آیا ارزش لینک‌ها با هم برابرند؟ برای پاسخ لینک گرفتن از این دو سایت را مقایسه نمایید:

  • ویکیپدیا: بزرگترین دانشنامه آنلاین که تنها به منابعش لینک می‌دهد. روزانه هزاران بازدید‌کننده دارد. همچنین هر روز مقالات زیادی در وب این وب سایت را بعنوان منبع بخشی از مقاله معرفی می‌‍کنند.
  • وبلاگ در سرویس‌هایی مانند بلاگفا یا بلاگ اسکای که شخصی سال‌ها قبل آن را برای نوشتن از شکست عشقی ایجاد نموده‌است. او پس از مدتی ماجرا را فراموش نموده و چیزی در وبلاگش منتشرنکرده‌است.

مشخصا لینک ویکی‌پدیا ارزش بیشتری دارد. زمانیکه خزنده موتور جستجو از لینک های سایت‌های معتبر وارد وب‌سایت شما ‌شوند، نمره بالایی به شما اختصاص خواهند‍‌داد.

چه عواملی در اهمیت لینک‌ها تاثیر دارند؟

حوزه کاری مشترک: اگر شما یک برقکار هستید، دریافت لینک از یک وب سایت اختصاص داده شده به برقکارها ارزشمندتر از وب سایت اختصاص داده شده به ماهیگیری است. پیوندهای وب‌سایت‌های مرتبط به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا بفهمند سایت شما در مورد چیست.

اعتبار و اعتماد: مانند مثال ویکی پدیا در بالا، پیوندهای وب سایت های معتبر و معتبر از وب سایت های کمتر قابل اعتماد مهم تر هستند. سازمان های خبری محلی و منطقه ای نمونه خوبی از سایت های قابل اعتماد هستند. به عنوان یک قانون کلی، باید به دنبال پیوندهایی از وب سایت های مهم تر بروید.
توجه: هیچگاه لینک‌ها را در تعداد بالا نخرید. برای بک‌ لینک‌های ارزشمند به سایت های معتبر و مربوط به کارتان درخواست ریپورتاژ آگهی بدهید. خرید بک لینک باعث افت رتبه شما می‌شود.

تنوع: موتورهای جستجو دوست دارند ببینند شما پیوندهای متنوعی دریافت می کنید. این نشانگر اعتماد است. وب سایت هایی که «نمایه پیوند» طبیعی ندارند ممکن است توسط موتورهای جستجو علامت گذاری شوند. بنابراین چه نوع پیوندهایی را باید هدف قرار دهید تا مطمئن شوید که پروفایل پیوند شما متنوع است؟ انواع پیوندهای زیر را در نظر بگیرید:

  • وبلاگ نویسان در مورد کسب و کار شما صحبت می کنند
  • دایرکتوری های وب سایت
  • افرادی که وب سایت شما را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک می گذارند
  • بررسی سایت هایی مانند Yelp، InsiderPages، Google Places و غیره.
  • نظراتی که در وبلاگ ها و وب سایت های خبری گذاشته اید
  • پیوندهایی از سازمان‌های محلی

همه این پیوندها و بسیاری دیگر به شما کمک می کنند تا یک پروفایل پیوند طبیعی ایجاد کنید، که به معنای عملکرد بهتر در رتبه بندی موتورهای جستجو است.

خدمات سئو در مشهد

قطعا توانسته‌اید حدس بزنید که سئو وب سایت کار ساده‌ای نیست. زیرا به اطلاعات فنی زیادی در مورد تولید محتوی، برنامه نویسی و طراحی وب سایت نیاز دارد به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر در کلماتی که می خواهید با آنها معرفی شوید، رقابت سنگینی وجود دارد، بهتر است از متخصصین سئو کمک بگیرید.

چطور و چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد سئو در مشهد با ما تماس بگیرید.

چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل شما باید چندین نکته را رعایت کنید. اول باید یک وب سایت با طراحی بی نقص و با اجرای سریع داشته باشید. نکته دوم باید محتوی خیلی خوبی تولید کنید و کم کم خود را به عنوان یک وب سایت مورد اعتماد با محتوی کاربر پسند به گوگل معرفی نمایید.

گلدن بایت چگونه به شما کمک می‌کند تا در برگه اول گوگل باشید؟

ما تمام اقدامات لازم برای قرار گرفتن شما در برگه اول گوگل را انجام‌ می‌دهیم. تا زمانی که وب سایت خود را در برگه اول گوگل ببینید در کنار شما خواهیم بود و در صورتی که این اتفاق نیفتد از شما هیچ پولی دریافت نخواهیم کرد!

آموزش گام به گام آوردن سایت به صفحه اول گوگل

خیلی خلاصه برای این که بدانیم برای قرار گرفتن در برگه اول گوگل چه کارهایی باید انجام دهید گامهای زیر را دنبال کنید.

زمان مورد نیاز: 100 روز

این یک اموزش گام به گام و دقیق نیست اما مسیر کلی را برای شما مشخص می‌کند

  1. هدفتان را مشخص کنید

    اولین مرحله تعیین هدف است. شما باید با خودتان رو راست باشید و بدانید با چه کلید واژه هایی باید در برگه اول گوگل باشید. یا بهتر بگوییم بودن در صفحه اول گوگل با چه کلید واژه هایی به کسب و کار شما کمک خواهد کرد. حداقل یکی دو هفته روی این موضوع وقت بگذارید.

  2. یک وب سایت بهینه داشته باشید

    قدم اول طراحی یک وب سایت رسپانسیو به صورت اصولی است. وب سایت شما باید نمره قابل قبولی در ابزارهای تست سرعت گوگل بدست آورد. اگر قبلا وب سایت را طراحی کرده‌اید باید مطمین شوید که خطایی نداشته باشد. طراحی بی نقص یک سایت تقریبا یک الی دوماه زمان خواهد گرفت.

  3. محتوای کاربر پسند تولید کنید

    شما باید محتوی خوب برای جامعه هدف خود تهیه کنید. از محتوی کپی در سایت خود خیلی کم استفاده کنید و سعی کنید اعتماد کاربران و گوگلرا بدست آورید. این یک پرسه زمان بر می‌باشد. شما باید چندین ماه و برای برخی کلید واژه ها چندین سال تلاش کنید!
    در محتوای فقط متن‌ها مهم نیستند. شما باید تصاویر، ویدیو‌ها و فایل‌های صوتی را نیز به خوبی بر اساس اصول سئو در وب سایت خود منتشر نمایید.
    در تولید محتوی سعی کنید حیله‌گر نباشید و سعی نکنید گوگلرو گول بزنید. هوش مصنوعی گوگل روز به روز بهتر می‌شود و دیر یا زود به حیله‌ها پی خواهد برد.

  4. اگر تمام مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید در مرحله اخر می‌توانید از لینک گرفتن از وب سایت‌های معتبر، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، تبلیغات در گوگل و … برای افزایش بازدید کنندگان وب سایت خود کمک بگیرید و به این شکل قدرت وب سایت خود را بالا ببرید

11 دیدگاه دربارهٔ «چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟»

  1. راه حل دقیقا همین هاست که نوشتید اما اجراشون واقعا سخته کسی که خودش سایت داره و کارش سایتشه می تونه بلاخره یه رنکی بگیره ولی بقیه بهتره برون سپاری کنن

  2. یونیک بودن محتوا و سبک بودن سایت هم تاثیر داره اینکه پلاگ این های کمی روی سایت باشن تا راحت باز بشه خیلی مهمه

  3. دوستی می گفت برای خیلی از کارها اینجوریه که اگه تو گوگل نباشی انگار اصلا نیستی

  4. همیشه فک می کردم سایت هایی که میان صفحه اول گوگل متفاوتن و خیلی خیلی هزینه می کنن نمی دونستم میشه سایت هر مجموعه ای رو با هزینه کم رسوند اونجا!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید

پیمایش به بالا