جدول محتوا
جدیدترین الگوریتم گوگل product review چه هدفی دارد؟
گوگل همواره الگوریتم هایش را بروز رسانی می کند. به همین دلیل با دقت زیادی به تحقیق و بررسی جستجو ها و واکنش کاربران به آن می پردازد. آنطور که گوگل بیان کرده است، مردم بیشتر توضیحات یونیک و مفصل در مورد محصول را دوست دارند. تحقیقات گوگل نشان می دهد که توضیحات محصول کلی و مختصر مورد پسند کاربر قرار نمی گیرد. به همین دلیل جدیدترین الگوریتم گوگل با نام product review به همین موضوع خواهد پرداخت. این الگوریتم در حال حاضر صفحات انگلیسی زبان فعال است. با اینحال بهتر است ما نیز در مورد آن بیشتر بدانیم و وب سایت ها را برای آن آماده کنیم.
گوگل اشاره کرده است که این تغییرات به هسته گوگل مرتبط نمی شوند. اما آنچه مسلم است تمام مسائل مربوط به محتوای با کیفیت و یونیک در اینجا نیز صادق هستند.
چه مسائلی در محتوا برای این الگوریتم Product Review مهم هستند؟
- سعی کنید در صورت امکان مباحث فنی را توضیح دهید.
- در توصیف ظاهر و عملکرد محصول توضیحاتی فراتر از تولید کننده ارائه کنید. به خاطر داشته باشید که نوشته شما یونیک باشد.
- به تمایز ها و برتری های محصول بپردازید.
- محصول را با رقبا مقایسه نمایید. اگر در شرایط خاص محصول دیگری بهتر است آن را معرفی نمایید.
- در مورد اینکه محصول نسبت به ورژن های قبل چه تغییراتی داشته است بنویسید.
هدف الگوریتم Product Review چیست؟
هدف اصلی این الگوریتم ارتقا نوع توصیف محصولات است. گوگل دریافته است که توصیفات کلی از محصولات که عموما توسط سازنده منتشر می شود برای خریداران کافی نیست. به همین دلیل این الگوریتم فروشنده را تشویق می کند تا اطلاعات کاملتر و مقایسه همه جانبه تری را برای محصول بنویسد. بدین ترتیب مشتری آشنایی بسیار بیشتری بدست خواهد آورد و خرید بهتری را تجربه خواهد کرد.