سئو در مشهد : چرا کسب و کار های محلی به سئو نیاز دارند؟

خانه » مجله گلدن‌بایت » سئو در مشهد : چرا کسب و کار های محلی به سئو نیاز دارند؟
سئو در مشهد

در زمانی نه چنداند دور در هنگام نقل مکان به محله جدید تا مدتی احساس غریبی می کردیم زیرا طول می کشید تا بدانیم نانوایی نزدیک کجاست، کدام مغازه تا دیروقت باز است یا نزدیک ترین داروخانه شبانه روزی کجاست. در سفر ها هم اینچنین بود. قبل از حرکت از کسانی که به آن شهر رفته بودند، در مورد اماکن دیدنی و اقامتی پرس و جو می کردیم. در مقصد نیز پرسان پرسان به دنبال محل اسکان، رستوران و اماکن دیدنی می گشتیم. با اینکه زمان زیادی از آن روز ها نگذشته، اما تکنولوژی زندگی ما را دستخوش تغییرات زیادی نموده است. امروزه مردم از طریق صفحات سئو شده در گوگل، مقاصد خود را در مشهد یا سایر نقاط دنیا می یابند. با اپلیکیشن های مسیر یاب از کوچه و خیابان هایی که حتی شما هم نمیشناسید به سرعت به مقصد می رسند.

چه سفر هایی در نوروز که با استرس پیدا کردن محل اسکن همراه بود. در حالیکه سعی داشتیم مبالغ نقدی که همراه داریم را در چند جا پنهان کنیم تا از گزند سارقین مصون بماند! اما اکنون از چند روز یا حتی چند هفته قبل از سفر، در گوگل به دنبال اماکن دیدنی و اقامتی شهر می گردیم. سپس سایت ها و صفحات آنها در فضای مجازی را مطالعه می کنیم تا با تصاویر و خدمات آنها بیشتر آشنا شویم و از همه مهمتر اینکه نظرات سایرین را در مورد آنها می خوانیم ونسبت به اقامت در آنجا تصمیم می گیریم.

اینگونه قبل از حرکت از اینکه قرار است به ما خوش بگذرد و آرامش داشته باشیم مطمئن می شویم. اما سوال اینجاست که گوگل چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را به جستجو کننده نشان دهد؟ اینجا پای الگوریتم گوگل و سئو به کسب و کار ما در مشهد باز می شود!

سئو چیست و چگونه به کسب و کار ما در مشهد کمک می کند؟

آنچه مسلم است در کنار شبکه های اجتماعی آنچه کسب و کار ما را متمایز می سازد داشتن وب سایت است. این کار به کسب و کار ما وجهه بهتری می دهد. همچنین حضور ما در فضای مجازی را از محدودیت های داخلی یا تحریم های خارجی مصون می دارد.

گوگل از طریق خزنده خود بدون توقف محتوای اینترنت را رصد می کند. هدف از اینکار بررسی هماهنگی صفحه با استاندارها و الگوریتم های گوگل است. خب پس تا اینجا کار بسیار ساده است. سایت را بر اساس الگوریتم گوگل تنظیم کرده و منتظر تماس ها و مراجعات سیل آسا مشتریان می مانیم!

اما مشکل اینجاست که گوگل به طور مداوم در حال تغییر و بروز رسانی الگوریتم های خود است. نکته بعدی اینکه تغییرات را معمولا منتشر نمی کنند. این متخصصین سئو هستند که الگوریتم ها را پیدا کرده و وب سایت ها را بر اساس آنها تنظیم می کنند. سئو به شما کمک می کند تا به کسانی که عبارت مربوط به کسب کار شما در مشهد را جستجو می کنند معرفی شوید.

در ویدئو بالا توضیح دادیم که گوگل چگونه کار می کند حال اجازه دهید از دیدگاه شخصی که می خواهد از طریق گوگل خدمات مورد نظرش را بیابد به مسئله بنگریم. فرض کنید برای کسب و کارتان نیاز به یک تیزر تبلیغاتی دارید تا در اینستاگرام منتشر نمایید. قطعا یکی از اولین کارها اینست که سازندگان تیزر تبلیغاتی را در گوگل جستجو می کنید تا با آنها و نمونه کار هایشان آشنا شوید. در مراحل بعدی پس از بررسی و استعلام قیمت، بهترین را انتخاب نمایید. اما نیاز به آشنایی با سازندگان اهوازی ندارید پس با جستجوی تیزر تبلیغاتی در مشهد با این سازندگان آشنا می شوید:

سئو در مشهد
وب سایت شرکت تبلیغاتی نارونی را با کلمات زیادی در صفحه اول گوگل خواهید یافت!

به پروژه هایی که تمرکز بر شهر یا استان خاصی دارند سئو محلی یا لوکال سئو می گوییم. در اینگونه موارد گوگل وب سایت شما را به کسانی که همشهری شما هستند بیشتر از سایرین نشان می دهد.

افزایش ترافیک ارگانیک

سئو به جذب کاربران بیشتر به اکانت‌های شرکت شما کمک کند. اینگونه به مرور برای شما جستجوی ارگانیک در دیگر شبکه‌های اجتماعی و کانال های بازاریابی ایجاد می‌کند. بدون ترافیک ثابت جستجوی ارگانیک، برای سایر کانال‌های بازاریابی سخت است که مخاطبان اولیه کافی برای شکوفایی کمپین‌هایشان به دست آورند. ترافیک ارگانیک اغلب یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ترافیک به یک وب سایت است.

وقتی همکاران به دنبال انجام آزمایش‌های تجربه کاربری (UX) یا بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) هستند، به جریان کافی ترافیک قابل توجهی نیاز دارند تا بتوانند آزمایش خود را به پایان رسیده اعلام کنند.

کمک در مطالعه بازار

داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق سئو همچنین می‌تواند در ایجاد مکانی برای راه‌اندازی سایر کانال‌های بازاریابی با ایده‌های کمپین خود بسیار مفید باشد. از طریق داده‌های Google Trends در موضوعات پرطرفدار، تیم تحریریه شما می‌تواند بفهمد که چه موضوعاتی برای مخاطبان هدف شما جالب است.

فصلی بودن صنعت شما که از طریق اوج و پایین ترین حد استفاده از عبارت جستجو نشان داده می شود، می تواند تأثیری را که کمپین های آنها در زمان های مختلف سال داشته باشد، به تیم بازاریابی گسترده تر شما نشان دهد. الگو‌های تکراری مشخص می‌کند در چه بازه‌هایی مردم بیشتر به دنبال شما ‌می‌گردند. این اطلاعات برای برنامه ریزی و موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی شما بسیار مهم هستند.

کمک در مطالعه بازار با تحقیق عبارات کلیدی

ایده‌های جدید برای رشد کسب و کار

بررسی عبارات کلیدی گاهی ایده‌های جدیدی برای گسترش کسب و کار شما ایجاد می‌کنند. این داده‌ها به شما می‌گویند ک تقاضا در کدام بخش تجارت شما در حال رشد است.

بعنوان مثال به یک مدیر پت شاپ در مورد افزایش تمایل به خاک گربه عطری می‌گویند. یا به یک معمار اطلاع می‌دهند که مردم درحال حاضر بیشتر به دنبال بازسازی آپارتمان های کوچک هستند تا دکوراسیون ویلاها.

حتی سئو می تواند نشان دهنده استقبال از یک محصول در کشور جدید باشد. آیا می‌دانستید به جز هند و چین تجار عمانی هم به تازگی به دنبال خرید کلوخه باریت از ایران هستند؟

بدین شکل می‌توانید مسیر‌های جدید درامد را کشف کنید. هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ممکن است متوجه شوید که علاقه زیادی به یک ایده یا موضوعی وجود دارد که بسیار با محصول فعلی شما مرتبط است.

تجزیه و تحلیل رقبا که توسط متخصصان سئو انجام می شود اغلب به بررسی جاهایی در بازار جستجو می پردازد که رقبا در حال پر کردن آن هستند. این داده‌ها می‌تواند به تیم‌های محصول بینشی در مورد اینکه چگونه سایر شرکت‌های مرتبط بهتر نیازهای مخاطبان مشترک شما را برآورده می‌کنند، بدهد. همچنین می تواند نشان دهد که در کجا رقابت قابل توجهی برای یک محصول یا خدمات جدید وجود ندارد یا وجود ندارد.

آیا می توان خدمات را از طریق سئو به دامنه جغرافیایی وسیعتری معرفی کرد؟

این مسئله کاملا بستگی به کسب و کار و مشتری هدف شما دارد. بعنوان مثال در نظر بگیرید که یک آزمایشگاه دارید که در کنار خدماتش در منزل هم نمونه گیری انجام می دهد. برای این کار فقط لازم است خود را به افرادی معرفی کنید که ((نمونه گیری در منزل در مشهد)) را جستجو می کنند. زیرا شما تیم نمونه گیری خود را به یزد یا تبریز ارسال نمی کنید. از طرف دیگر کسی که در این شهر ها بگونه ای نیاز به نمونه گیری دارد که باید اینکار در منزل او انجام گیرد، منتظر رسیدن تیم شما از مشهد نمی ماند!

سئو و سئو لوکال

حال زوجی را در نظر بگیرید که به دلایل خاصی به دنبال این هستند که حتما فرزندشان پسر یا دختر باشد. آنها به دنبال روش علمی هستند که قبل از بارداری، از جنسیت جنین مطمئن باشند. رویای داشتن فرزند با جنسیت مشخص چنان در آنها شدید استت که برای چنین راه حلی حاضرند حتی به خارج از کشور سفر کنند. شما با سئو در مشهد می توانید به صفحه اول گوگل بیایید و به آنها بگویید که برای تعیین جنسیت پیش از بارداری نیازی به هزینه زیاد یا سفر خارجی نیست. می توانند از اصفهان، اهواز یا ارومیه به مشهد بیایند و در کنار زیارت، خرید و تفریح در به خواسته خود نیز برسند.

سئو در مشهد
سال هاست که وب سایت آزمایشگاه ایران با بسیاری از عبارات مرتبط با تعیین جنسیت و غربالگری در صفحه اول گوگل قرار گرفته است!

همانطور که گوگل بطور مداوم در حال بروز کردن الگوریتم های خود است و از این بروز رسانی ها دو هدف بهبود کیفیت نتایج جستجو و سخت تر کردن تقلب را دنبال می کند. به همین دلیل هیچگاه کسی نمی تواند ادعا کند که تمام نکات مربوط به سئو را می داند و کار در این حوزه بسیار سخت و پر چالش است. ما نیز بطور مداوم در تلاشیم تا بر دانشمان بیفزاییم و نتایج بهتری برای بخش های آنلاین کسب و کار ها بدست آوریم همچنین تجربیاتمان از سئو در مشهد را در وب سایت SEOFORU.IR با علاقمندان و همکاران عزیزمان به اشتراک می گذاریم.

اگر این موضوع همچنان برای شما سوال برانگیز است، مقاله چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟ را مطالعه فرمایید.

سئو برای چه وب سایت هایی مناسب تر است؟

شما ممکن است در صنعتی کسب و کار داشته باشید که در آن رقابت کمی وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد، بنابراین ممکن است در حال حاضر رتبه اول را داشته باشید. یا ممکن است اصلاً برای رتبه‌بندی مشکل داشته باشید، و از خود می‌پرسید که آیا گزینه‌های دیگری غیر از سئو وجود دارد تا دید مورد نیازتان را به شما بدهد. مهم نیست که در چه وضعیتی هستید، اگر یک وب سایت برای شرکت خود دارید، سئو مهم است. چه کسب و کار شما جدید باشد یا قدیمی، در حال مبارزه یا موفق، کوچک یا بزرگ، سئو برای موفقیت آنلاین شما بسیار مهم است. در واقع، حتی اگر شما تنها در صنعت خود باشید، سئو همچنان مهم است.

برونسپاری یا استخدام سئوکار در مشهد

ممکن است شما نیز برای کسب و کارتان با این دوراهی برخورد کرده باشید. برخی شرکت های بزر عموما انتظار دارند تیم IT آنها مسئولیت سئو را بر عهده گیرد. یا از ما می خواهند به یکی از پرسنل آنها آموزش دهیم چگونه وب سایت مجموعه را به صفحه اول گوگل برساند. این مسئله کاملا به استراتژی شما و نقش سئو در کسب و کارتان بستگی دارد. بطور کلی استخدام شخص مسلط به سئو هزینه بیشتری نسبت به برونسپاری آن خواهد داشت. برای شرکت های بزرگ نیز پیشنهاد ما نظارت تیم IT شرکت بر پروژه سئوست. اجرای پروژه سئو برای تیم های IT و پشتیبانی این شرکت ها اضافه کردن بار سنگینی بر مسئولیت آنهاست. با اینحال اگر صاحب کسب و کار آنلاین هستید حتما سعی کنید بر مبانی سئو مسلط شوید.

استخدام سئوکار و برون سپاری سئو در مشهد

مراحل انجام خدمات سئو در مشهد

بررسی های مقدماتی سئو

قبل از انجام هر کاری سایت شما باید برای سئو آماده شود. مقدمات افزونه های مورد نیاز وب سایت، امنیت آن، هاست، سرور، سرعت و … بسیار مهم هستند. همچنین CMS و قالب وب سایت شما نیز بسیار تعیین کننده است. فرض کنید در برای معرفی بهتر شرک یک فیلم بسیار با کیفیت در صفحه اصلی قرارداده اید. یا با هر تکان خوردن نشانگر موس تصاویر و نوشته های مختلفی باز و بسته می شوند و … . قطعا به این فکر می کنید که بهترین صفحه اصلی را دارید. با اینحال ممکن است اولین توصیه ما حذف آن باشد. چیز‌‌‌هایی مانند ویدئوها و تصاویر بهینه نشده و یا کد های غیر ضروری سرعت سایت را بسیار کم می کنند. افراد از باز گردن وب سایت شما پشیمان می شوند و آنرا بسرعت ترک می کنند. از طرف دیگر گوگل نیز زمان باز شدن سایت ها را زیرنظر دارد.

بررسی مقدماتی سئو

سئو تکنیکال

برای درک بهتر یک خانه را در نظر بگیرید. این سازه بدون سیم کشی، تاسیسات، در و … کاملا بی فایده است. سایت هم همین ساختار را دارد. پس از معرفی سایت به گوگل ما رسیدگی به جزئیات فنی و شاهص ها را آغاز می کنیم. به بات گوگل که در اینترنت از طریق لینک ها وب سایت ها را کشف می کند خزنده می گوییم. طراحی و کیفیت مسیر خزش بسیار مهم است. فهرست زیر بزخی از مواردی را نشان می دهند که در سئو تکنیکال بررسی می کنیم.

  • ورودی ها از گوگل
  • سرعت خزش
  • تعداد صفحات خزش شده در بازه های زمانی
  • لینک های داخلی
  • نقشه سایتپ
  • لینک های خراب یا شکسته

کلمات و عبارات کلیدی

اهمیت کشف عبارات کلیدی بسیار فراتر از سئو و وب سایت است. ما استفاده از ابزارهای تخصصی به شما می گوییم که مردم در حوزه کاری شما به دنبال چه می گردند. این مسئله مشخص می کند که مسیر تقاضاها در کسب و کار شما به چه سمتی می رود. بعنوان مثال در صنعت ساختمان در چند ماه گذشته جستجوی عبارات مربوط به نوسازی واحد کوچک در حال افزایش چشمگیر است. یا در صنعت شیرآلات شما متوجه می شوید که مشتریان در حال حاضر کدام برند را بیشتر از سایرین جستجو می کنند. قطعا این پژوهش بسیار برای شما راهگشا خواهد بود.

عبارات کلیدی درک بهتر نیاز مشتری

از طرف دیگر چون شما غرق در حرفه و تخصص خود هستید عبارات پیچیده آن برای شما بسیار عادی هستند. شما ممکن است عباراتی را بخواهید که مردم آنها را نمی شناسند. آنها پس از تماس با شما با آن عبارت آشنا خواهند شد. اجازه دهید با این مثال بیشتر توضیح دهیم. مدیر یک مرکز درمانی نازایی می خواهد با تعیین جنسیت با IUI در صفحه اول گوگل باشد. IUI یک تکنولوژی پیشرفته است که به زوج ها امکان می دهد پیش از بارداری جنسیت نوزاد را انتخاب کنند. حتما می گویید بسیاری از افراد با این واژه آشنا هستند. با اینحال مردم بیشتر ((دکتر تضمین جنسیت صددرصد)) را در گوگل جستجو می کنند. تحقیق عبارت کلیدی به ما امکان می دهد ببینیم مردم با جستجوی چه عباراتی به دنبال ما می گردند.

ثبت مشخصات برای سئو لوکال یا محلی

چه در حال انجام سئو برای یک تجارت محلی باشید و چه مشتری که خدماتی را در یک منطقه خاص ارائه می دهد، اهمیت مکان را می دانید. این بدان معناست که باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات و محتوای دقیق NAP (نام/آدرس/تلفن) دارید. فهرست نمایه کسب و کار Google خود را ثبت و بهینه کنید. هدف وب سایت شما این است که با مخاطبان هدف خود صحبت کنید. وقتی می‌گویم «مخاطبان هدف» شما، منظورم مشتریان یا مشتریان بالقوه است. به خاطر داشته باشید که گوگل بر اساس عواملی مانند ارتباط، فاصله و برجستگی به وب سایت ها امیتاز می دهد. اگر وب سایتی مرتبط، محلی و معتبر ایجاد کنید، گوگل به احتمال زیاد محتوای شما رابه مخاطبان نزدیک شما نمایش می دهد.

سئو تولید محتوا

هدایت ترافیک سودآور به سایت شما بسیار سخت است. شما باید تولید سرنخ های ورودی با کیفیت بالا تولید کیند. اینکار نیازمند تحقیقات عمیق، برنامه ریزی دقیق و توسعه یک استراتژی محتوای متفکرانه SEO است. زمانی که تمرکز بر استفاده از کلمات کلیدی مناسب بود، سئو محتوا اکنون به نوشتن برای حل مشکلات مخاطبان شما می پردازد. برای ارائه اطلاعات معنادار و مفید، باید بدانید که مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند و چه چیزی از شما نیاز دارند. این بینش شما را در ایجاد محتوا با هدف راهنمایی می کند. نوشتن با قصد به شما این امکان را می دهد که تعداد بازدیدکنندگان وب سایت را از طریق جستجوی ارگانیک افزایش دهید. این نوع ترافیک می تواند هزاران سرنخ با کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد و فروش نزدیکی به شما داشته باشد.

کنترل و رصد رتبه سایت

متاسفانه ما هیچ نفوذی بر موتور های جستجو برای تعیین رتبه نداریم. با اینحال می توانیم بفهمیم که چگونه تصمیم می گیرند. با اینحال الگوریتم ها مدام تغییر می کنند. خوشبختانه این تغییرات به سمت بهتر شدن نتایج برای کاربر می رود. در دل روش های بالا هزاران راه حل وجود دارد. برخی از انها ممکن است تا تاریخی بسیارکارساز باشند. اما پس از مدتی کارایی خود را ازدست بدهند. با اینحال آنچه مشخص است تازمانیکه محتوای شما برای کاربر مناسب باشد، ربه شما درحال رشد خواهد بود.

سئو و شبکه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی مستقیماً به رتبه‌بندی سئو کمک نمی‌کنند، اما پیوندهایی که در پلتفرم‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید، قرار گرفتن در معرض برند را افزایش می‌دهند. آنها در شش جهت جمع می شوند و بر بهینه سازی موتورهای جستجو تأثیر می گذارند:

  • توزیع گسترده محتوا
  • طول عمر بیشتر پست های شما
  • بهبود دید آنلاین و ترافیک ارگانیک
  • شناخت برند را افزایش دهید.
  • شهرت برند را افزایش دهید
  • افزایش بهینه سازی موتور جستجوی محلی (SEO)

اشتراک های شما در سایت های رسانه های اجتماعی جایی در رتبه بندی سئو ندارند. با این حال، وقتی افراد بیشتری محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، سیگنال های اجتماعی تولید می کند که نشان می دهد پست های شما برای بازار هدف شما مفید هستند.

تحقیقات CognitiveSEO به نتایج جالبی دست یافت. پس از تجزیه و تحلیل 23 میلیون اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در پلتفرم های منتخب، آنها یک پیوند مبهم بین اشتراک های اجتماعی و SEO را کشف کردند. اشتراک‌گذاری‌ها، لایک‌ها و نظراتی که پست‌های شما دریافت می‌کنند، سیگنال‌های حیاتی هستند که گوگل و سایر موتورهای جستجو از آنها برای رتبه‌بندی وب‌سایت شما استفاده می‌کنند.

چرا سوشال مدیا برای سئو مهم است؟

از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی به‌طور غیرمستقیم بر عواملی که بر رتبه‌بندی جستجو تأثیر می‌گذارند، تأثیر می‌گذارند، زیرا این پتانسیل را دارد که ترافیک وب با کیفیت را به وبلاگ شما هدایت کند.

هنگامی که مطالب با کیفیتی را ایجاد و منتشر می کنید که با خوانندگان هدف شما ارتباط برقرار می کند، آنها مدافع می شوند. چرا؟ زیرا چیزی ارزشمند به آنها پیشنهاد می کنید. به این معنی است که مخاطبان شما مقالات را می خوانند و با دوستان و فالوورهای خود به اشتراک می گذارند.

پیروان آنها نیز همین کار را خواهند کرد و این دایره همچنان ادامه دارد. به خاطر داشته باشید که نوشتن/ایجاد محتوا راهی فوق العاده برای جلب نظر بیشتر به سایت شماست. محتوا می تواند در هر قالبی باشد، به شرطی که مخاطب شما را درگیر کند. برخی از انواع محتوایی که باعث ایجاد ترافیک و اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی می‌شوند عبارتند از:

  • پست های وبلاگ
  • فیلم های
  • اینفوگرافیک
  • پادکست ها

این مطالب اطلاعات مفیدی را در اختیار شخصیت بازاریابی شما قرار می‌دهد که باعث می‌شود دوباره به بازار بازگردند و در نهایت منجر به جذب مشتری شوند. بازاریابی محتوا یعنی به اشتراک گذاری داده های ارزشمند که به خواننده کمک می کند. اما اگر آنها را به درستی توزیع نکنید، تأثیر قابل توجهی نخواهید داشت.

اینجاست که رسانه های اجتماعی به تصویر کشیده می شوند. بنابراین هنگامی که پست های خود را به اشتراک می گذارید، مخاطبان شما محتوای شما را با اشتراک گذاری بیشتر آن تقویت می کنند. به این ترتیب، دید را افزایش می دهید، ترافیک را بهبود می بخشید و بک لینک تولید می کنید.

اینها سیگنال های اجتماعی هستند که به گوگل اطلاع می دهند که محتوای سایت شما باورنکردنی است. این سیگنال ها می توانند به طور غیرمستقیم رتبه بندی جستجوی شما را بهبود بخشند.

سوالات متداول در مورد سئو در مشهد

اجازه دهید در ادامه به برخی از سوالاتی که احتمالا برای شما ایجاد کرده ایم، پاسخ دهیم:

سئو یعنی چه؟

سئو یا seo مخفف Search Engine optimization است و به زبان ساده به روش هایی هستند که سایت شما را برای موتور های جستجوگر دوستداشتنی تر می کند در نتیجه در صورت جستجوی عبارات مرتبط با شما، گوگل یا سایر موتور های جستجو سایت شما را در نتایج صفحه اول نشان می دهند. این فعالیت ها گستره ای از تدوین محتوا و یکتا بودن آن تا بحث های پیچیده در طراحی سایت و کد های آن را شامل می شود. مهم نیست فردا چه اتفاقی می‌افتد، اگر سئوی شما ثابت است، می‌توانید برای کمک به رشد و رونق کسب‌وکارتان روی این دید حساب کنید.

هزینه سئو سایت در مشهد چقدر است؟

هزینه سئو بستگی زیادی به عبارت مورد نظر شما و تعداد عبارات مورد نظر شما دارد. با اینحال هرچه عبارت طولانی تر باشد هم از نظر قیمت و هم از نظر بازخورد برای شما بهتر خواهد بود.

آیا تکنیک های سئو می توانند آثار منفی داشته باشند؟

الگوریتم های جستجوگرها در تلاشند تا وب سایت هایی را که واقعا برای مخاطب مفید هستند به او نشان دهند. به همین دلیل در صورتیکه متوجه تقلب شوند صفحه را نشان نخواهند داد.

چه مهارت هایی برای سئو مورد نیاز هستند؟

آشنایی با زبان های برنامه نویسی، طراحی وب، ادیت تصاویر، تولید محتوا، الگوریتم های گوگل و … .

تفاوت سئو با گوگل اد چیست؟

در گوگل اد یا تبلیغات گوگل شما در ازای هر کلیکی که روی سایت شما می شود هزینه ای پرداخت می کنید و در هنگام اتمام شارژ اولیه پرداختی، دیگر در صفحه اول نخواهید ماند. اما در سئو گوگل سایت شما را به عنوان یک منبع عالی و معتبر شناسایی کرده و به جستجوگران محتوایتان را پیشنهاد می کند.

ما به شما کمک می کنیم تا سئو در مشهد از طریق گوگل دیده شوید، با ما تماس بگیرید.

11 دیدگاه دربارهٔ «سئو در مشهد : چرا کسب و کار های محلی به سئو نیاز دارند؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید

پیمایش به بالا